poniedziałek, 15 października 2018

Jeans

Hej kochani!
Dziś wracam do was po trochę dłuższej przerwie, której sama kompletnie się nie spodziewałam, ale w ostatnim czasie mam dość spore problemy ze zdrowiem i mimo wizyt u lekarza, tabletek oraz stosowania ścisłej diety nie chcą one ustąpić.
Na szczęście jednak za kilka dni zaplanowane mam badania, dzięki którym dowiem się co dokładnie mi dolega i w końcu zacznę właściwe leczenie. Oczywiście takie badania to nic przyjemnego, ale myślę, że mimo wszelkich niedogodności zdrowie zawsze trzeba stawiać na pierwszym miejscu i nigdy go nie zaniedbywać!.



W dzisiejszym outficie główną rolę odgrywają niebieskie mom jeansy z dużymi dziurami, które według mnie świetnie komponują się z wszelakimi rajstopami czy pończochami i są doskonała alternatywa dla osób nie lubiących nosić spódniczek. Do spodni dodałam czarną puchatą nerkę, która w porównaniu z torebkami jest dużo wygodniejszą opcją oraz top, w którym zakochałam się od pierwszego spojrzenia i musiałam go mieć w swojej szafie.



Top: New Yorker
Spodnie: Pull&Bear
Buty: H&M
Nerka: Sinsay
Kolczyki: New Yorker
Łańcuszek: H&M




80 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, bo ono faktycznie jest najważniejsze. Stylizacja mega! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna figura! Wszystko idealnie do siebie pasuje.
    Zdrówka kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie sie ubierasz :) Czekam na następne stylizacje. Moze cos bardziej zimowego?

    Pozdrawiam,
    mariette-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! niedługo się pojawią :-D dziękuję :-* <3

      Usuń
  5. Odważnie, ale bardzo fajne połączenie. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile masz wzrostu? Próbowałaś modelingu/foto modelingu/aktorstwa? Masz piękna figurę, bardzo ładne proporcje. No i jeansy oczywiście rewelacja :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście, zdrowie jest najważniejsze! Mam nadzieję, że badania wykażą co jest nie tak i że szybko się wyleczysz :) mocno trzymam kciuki i życzę dużo zdrówka <3 świetna stylizacja, odważna i z pazurem, ja jestem jak najbardziej za! :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* :* Oby tak było :< Własnie takie najbardziej lubię :D <3 Również pozdrawiam :*

      Usuń
  8. świetny post, boska stylizacja :)

    obserwuje i zapraszam do mnie:
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja mocno na tak! najbardziej do gustu przypadły mi jeansy- sa boskie :3

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowie najważniejsze - wiadomo :)
    Stylizacja jest świetna, z chęcią sama bym się tak ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, zdrowie jest najważniejsze, najpierw ono, potem obowiązki. :)
    Stylizacja bardzo ciekawa. Podobają mi się Twoje buty. :)

    Dziękuję za komentarz.
    Także mam nadzieję,że będziesz gościć u mnie częściej. :) Zapraszam na nowy post.

    Pozdrawiam
    Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci w takim razie najszybszego powrotu do zdrowia 😘
    Fajna stylizacja -podoba mi się połączenie tych spodni i rajstop 😍
    Świetnie wyglądasz 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Te spodnie w połączeniu z kabaretkami są super! *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie dziurawe jeansy i życzę dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Nice pics, your style is amazing.
    You´ve got a new follower from sophisticatedmeblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja ;) Coś, w czym sama nigdy bym siebie nie widziała, ale tak świetnie wszystko ze sobą współgra, że naprawdę bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odważne połączenie, ale jak najbardziej udane! Lubię takie stylizacje :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowiej❤ wyglądasz super😍😍


    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam❤ Odwdzieczam się za każdą obserwację

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba nikt nie lubi wizyt u lekarza. :\
    Piękne spodnie! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, bardzo ładnie w niej wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że to nic poważnego :( Wracaj do zdrowia kochana!
    PS Piękne wyglądasz <3

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowia! A stylizacja świetna, uwielbiam połączenia czarnej bluzki z jeansami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale Ty masz niesamowitą talię! Takie stylizacje są dla Ciebie stworzone :).
    Obserwuję :).
    https://mowmimoniska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczne są te buty!
    Dużo zdrowia życzę (:
    pozdrawiam, mvrtyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie to samo, ciągle wizyty u lekarzy! Piękny outfit i zostaje tu na dłużej <3

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW outfit niesamowity! ♥

    https://wiecejnizpiksel.blogspot.com/2018/10/meski-styl.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Zupełnie nie mój styl, ale za to moja siostra byłaby zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne jeansy! :) mam nadzieję, że ze zdrowiem wszystko będzie okej :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja! <3
    https://dreamstyleblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie to wyglada. Swietne zdjecia. Ostatnio robilam zakupy i szkoda ze wczesniej tu nie trafilam:D Swoja droga znalazlam taki sklep: https://modbis.pl/pol_m_Kurtki-i-plaszcze_Plaszcz-zimowy-damski-1078.html Podoba Ci sie cos? Polcilabys cos mi?

    OdpowiedzUsuń