czwartek, 30 sierpnia 2018

START

Cześć kochani!
 Myślę, że w pierwszej notce przedstawię się wam, oraz napiszę czego będzie dotyczył mój blog i jak chciałabym go prowadzić.

Zaczynając mam na imię Paulina i mam 21 lat. Aktualnie studiuje w Rzeszowie, i tam większość czasu mieszkam. Od kiedy pamiętam kocham modę i wszystko co z nią związane, dlatego będzie to główny (myślę, że nie jedyny) temat moich wpisów, czy zdjęć. Oczywiście mam także inne zainteresowania nie związane z modą, ale o nich pewnie dowiecie się czytając dalsze wpisy. Chciałabym jednak zostawić tu również trochę swoich myśli. Postaram się połączyć to w ciekawą i przyjemną do czytania całość. Oczywiście liczę na wasze opinię na każdy temat i waszą pomoc w rozwijaniu bloga. Posty będę starała się dodawać regularnie, i w miarę możliwości jak najczęściej.

Zapraszam również na mojego Instagrama i chwilowo się z wami żegnam. Buziaki 








78 komentarzy:

  1. Ładny zestaw :) powodzenia w blogowaniu i na studiach, w końcu zaczną się znowu za miesiąc :)

    Pozdrawiam!
    BlondeKitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję kochana !! niestety jeszcze tylko miesiąc :( również pozdrawiam :**

      Usuń
  2. Super, że dołączyłaś do blogosfery. Bardzo lubię motywować innych, więc jestem pierwszą obserwatorką bloga. Czekam na więcej i powodzenia :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. blogowanie jest super :D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak myślę :* Dziękuję kochana :* :* <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj śliczna :) Cudownie że zaczęłaś blogowanie,ja to robię od 7 lat więc jestem starą weteranką :D Powodzenia Ci życzę,dużo pomysłów i ciągłej weny do pisania :D Powodzenia i oczywiście obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję !! :* O kurde 7 lat to naprawdę dużo *.* Mam nadzieję, że też wytrwa : <3 Dziękuję za obserwację kochana :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co <3 Dodam Cię do mojego blogrolla żeby mi nie umknęły nowe posty :*

      Usuń
    2. oj nawet jeszcze nw co to takiego :D ale dziękuję :*** <3 <3 <3

      Usuń
  7. Witaj w blogosferze! :)
    Życzę Ci mnóstwo pomysłów na posty oraz energii do działania, a także kolejnych Czytelników! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witamy! Śliczna spódniczka :) powodzenia w logowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna jesteś! Mega figura i strój :D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w blogowaniu, dużo wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję !!! :* Również życzę powodzenia :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w blogowaniu!

    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna z ciebie dziewczyna :)
    Fajnie, ze dołaczyłas do grona blogerów :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję :* <3 Oczywiście zajrzę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki i powodzenia :))
    Ps. pochodzę z okolic Rzeszowa, też tam studiowałam, pozdrawiam z Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem z okolic Rzeszowa i w sumie często tam pomieszkuję 😂 Powodzonka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz :) w takim razie powodzenia w blogowaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. ale piekna! <3 byłam w Rzeszowie na 18, spoko było haha

    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Klasyczne kolory w super połączeniu - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuje staram się :D <3 :* :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna, klasyczna stylizacja ;) Powodzenia w blogowaniu!
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale cudownie wyglądasz! Powodzenia w blogowaniu! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. ładny zestaw, powodzenia kochana! :*
    Obserwuje i zapraszam do siebie: allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj w blogosferze :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapowiada się dobrze. Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie wyglądasz 😍
    Powodzenia w blogowaniu 😘
    Obserwuje na IG☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia <3

    monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna stylizacja ;) Czekam na więcej wpisów i życzę powodzenia w blogowaniu.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Witamy w blogosferze, ja też niedawno zaczynałam, powodzenia! Obserwuję i czekam na nowe posty <3
    womanhoodduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. I loved the outfit and the combination :)
    that top is pretty! i am following you, hope you can follow me back ^^
    kisses!

    My blog - Lalabetterdayz

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie wyglądasz. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu. Oberwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  33. Miałam kiedyś podobną bluzkę:) Fajne połączenie,
    Powodzenia w blogowaniu, zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna kompozycja :)
    Zostaję u Ciebie :)
    Mnie również będzie niezmiernie miło jeśli chciałabyś zasilić grono obserwatorów.

    Pozdrawiam!
    Ewa z www.mybooksandpoetry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. dziękuję kochana oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Super że dołączyłaś do nas:) Ja 2 latka prowadzę bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, komentarz i zapraszam częściej :) Link znajdziesz u mnie na profilu 😘 Witamy w świecie bloggera 💜 Post krótki ale konkretny. Tez mam 21 lat. 18 lat mieszkałam na Podkarpaciu. Życzę samych sukcesów w blogowaniu. Obserwuję 😉

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj dziękuję kochana :* 21 rządzi ! :D <3

    OdpowiedzUsuń