piątek, 14 września 2018

Panther

Cześć kochani!
Wakacje jak to wakacje szybko dobiegły końca. Niestety moje mimo, że jestem studentką również. Na cały wrzesień zaplanowane mam praktyki w urzędzie w moim rodzinnym mieście. I chociaż praktyki to nic wielkiego, wolałabym ten ostatni miesiąc spędzić nieco inaczej.


Korzystając z ostatnich słonecznych dni, wybrałam się na długo wyczekiwane zdjęcia.
W ostatnim czasie bardzo modny okazał się być wzór w panterkę i mimo, że wiele osób nazwie go tandetnym, mi bardzo przypadł do gustu i nie mogło go u mnie zabraknąć. Torebkę kupiłam w H&M i oprócz wyżej wspomnianego wzoru przyciągnął mnie jej kształt, który jest naprawdę rzadkością. Pozostając w temacie dodatków, nie obyło się również bez sporych rozmiarów kolczyków, tym razem w złotym kolorze. Nie wiem jak u was, ale dla mnie wygoda jest bardzo ważna, dlatego tak jak w tym przypadku zazwyczaj wybieram szersze spodnie. Całość prezentuje się tak, jak widzicie na zdjęciach, jak dla mnie bomba, a wy co sądzicie?.






             Top: Bershka   
     Spodnie: Bershka           Torebka: H&M        Kolczyki: Bershka


63 komentarze:

  1. Bardzo fajna stylizacja. Podobają mi się takie krótkie topy:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję <3 Również je uwielbiam *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny look! Bardzo spodobała mi się torebka, a spodnie są totalnie w moim typie; trochę nawiązują do stylu vintage :) Pozdrawiam ciepło i będę wpadała częsciej!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję 😘 trochę tak 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to razem wygląda, a spodnie są cudne ! Pozdrawiam
    swiat-anonimowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, ciekawy top i spodnie ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje :D Mają super kolor :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne masz te spodnie :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że na takiej figurze to wszystko wyglada ładnie:):*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look, uwielbiam tego typu spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz świentnie super stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba Twój oryginalny top!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnie, nie zamęczą Cię na tych praktykach :D Ale mimo wszystko życzę powodzenia i wytrwałości. Będzie dobrze :)

    ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zdjecia. Pasujecie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Panterka jest ostatnio bardzo na topie, sama planuje zakup czegoś panterkowego :)

    http://maagdel.blogspot.com/2018/09/corfu.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. UU tb też się tak podoba *.* Jest świetna ! <3 :D

      Usuń
  16. Ja raczej omijam zwierzęce motywy. Też mam teraz praktyki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczna stylizacja, torebka bardzo mi wpadla w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie wygladasz <3


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/oswietlenie-w-mieszkaniu-jak-dobrac.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo odważne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Great outfit babe, I love it! ♥
    Would you love to follow each other? Let me know on my blog ♥ xoxo

    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Mega są te spodnie! Bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam!
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Również pozdrawiam i dziękuję :D :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Pasują Ci takie duże kolczyki :) Panterka znów staje się modna w tym sezonie z tego co zaobserwowałam ☺ Przyszedł wrzesień a z nim jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka jest świetna, cała stylizacja mi się podoba :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję kochana :* Oczywiście <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Torebka świetna! Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja super bardzo mi się podoba :D ślicznie wyglądasz Pozdrawiam
    http://alexablogofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Panterka najmodniejsza ! :)
    Ślicznie, może wzajemna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń