poniedziałek, 3 września 2018

Black or White

Cześć kochani! W dzisiejszym poście trochę o tym, jak to wszystko się zaczęło oraz dzisiejsza stylizacja.


Może zacznę od tego, że w ostatnim czasie dużo się działo w moim życiu. Podjęłam decyzję, która wywróciła je do góry nogami.
Musiałam dużo spraw zmienić i jeszcze więcej przemyśleć, ale po upływie czasu widzę, że wyszło mi to całkowicie na dobre.
Myślę, że powinno się podejmować odważne decyzje, chodź oczywiście z góry przemyślane, a nie tkwić w czymś, co nie zadowala nas w 100%. Stwierdziłam, że czas wziąć się za coś co zawsze mi się podobało i co będzie sprawiało mi wielką przyjemność. 
Oczywiście we wszystkim jestem początkująca, ale myślę że powoli będę się rozwijać, i będę coraz lepsza.






Co do dzisiejszych zdjęć postanowiłam połączyć czerń i biel, czyli kolory, które w każdym wydaniu do siebie pasują. Do tego klasyczna torebka na 
łańcuszku, oraz nieco większe kolczyki, czyli ostatnio moja wielka miłość.

Spodnie: Bershka KardiganH&M Kolczyki: Bershka
Torebka: Bershka Naszyjnik: H&M   Buty: Aliexpress

105 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw a figura- marzenie :)
    Zmiany...skąd ja to znam,ja też całe życie wywróciłam do góry nogami, ale żadnej podjętej decyzji nie żałuję.Coś nas łączy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście <3 Widzę, że mamy to samo zdanie :D <3 Tak trzymaj kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Duże sukcesy wymagają czasu, ale na pewno osiągniesz wszystko co będziesz chciała :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna stylizacja :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Outfit idealnie do ciebie pasuje! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, nie trzeba bać się zmian, one zawsze przynoszą coś dobrego i ciekawego. Wiem to po sobie, bo w końcu zdecydowałam się na wyjazd i szkołę za granicą ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze powiedziane kochana :-* również pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby klasyczne połączenie, a wyglądasz zaskakująco! Pięknie :)

    Zaobserwowałam, zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze trzeba od czegoś zacząć :D a jeżeli coś Ci sprawia przyjemność, to szybko się rozwiniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozwijaj się! To najważniejsze :)
    A stylizacja jest cudowna :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz świetnie!
    I ta figura<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest moc klimat i fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy top :) Powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w pisaniu i dalszym rozwoju. :) Moim zdaniem blog bardzo w tym pomaga i zawsze można wrócić do starych postów, aby porównać postęp.
    Bardzo ładna stylizacja.

    swiatwedlugkasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja :D Top bardzo mi się spodobał ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mm nadzieję że Twoja wywrotka do góry nogami będzie w 100% na plus-tego Ci życzę <3
    Stylizacja świetna,ale Ty masz figurę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję <3 jest na plus całkowicie :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz :D Obserwuje bo spodobał mi się twój styl :*

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio zakochałam się w takich wielkich kolczykach co przykuwają spojrzenie, jeśli się nie mylę podchodzi to pod lata 80. Fajny styl !
    kliku klik! - MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Są cudowne *.* Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę świetny outfit. 😊
    Witaj w blogosferze. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  22. O to chyba chodzi w życiu, żeby podejmować te trudne decyzje. Ładne zdjęcia. :)

    http://xjustdaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja :)
    Powodzenia w dalszym pisaniu i rozwoju!

    Pozdrawiam Cię ciepło :)
    Ewa z www.mybooksandpoetry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje kochana <3 Również pozdrawiam :* <3

    OdpowiedzUsuń
  25. wow! co za stylizacja! <3

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. You look amazing! ଘ(੭ˊᵕˋ)੭*

    Would you like to follow each other? Lemme know ♥

    Blog de la Licorne

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietna stylizacja i Twoja figura! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. oby więcej takich ludzi na polskiej blogosferze! masz dobry gust i wyczucie stylu!<3

    OdpowiedzUsuń
  29. Czerń i biel to zawsze dobre połączenie i bez wątpienia się super sprawdza na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniała stylizacja. Masz świetny styl!


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za obserwacje! ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zestaw - stonowane kolory, ale ciekawe kroje :3.
    Obserwuję ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjna stylizacja <3 A Ty wyglądasz w niej idealnie ;*
    Pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne połączenie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja, najbardziej spodobała mi się torebka <3 MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, bardzo mi się podobają te spodnie.Nie każdy w nich dobrze wygląda, a tobie się to udało ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, szersze spodnie nie pasują do każdej figury :-\ dziękuję :-*

      Usuń
  36. Piękna stylizacja, zazdroszczę figury :)
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://my-lovely-pink-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam :-* nie ma czego zazdrościć :-D

      Usuń
  37. Bardzo fajna stylizacja! :) torebka genialna :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D <3 :** Niestety ma beznadziejne zamknięcie :( <3

      Usuń
  38. Rewelacyjny set :) jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, cóż za figura! Piękna stylizacja:)

    redamancyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Z taką figurą to we wszystkim pewnie świetnie wyglądasz:-)Pozdrawiam
    Zapraszam na swojego bloga: https://arlanails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Spodnie i top MEGA:* Stylizacja totalnie w moim stylu SUPER

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* <3 Również przesyłam buziaczki :**

      Usuń
  42. Rewelacyjna stylizacja . Spodnie mega <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zestaw idealnie dobrany do figury :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale świetne zestawienie, extra masz figurkę, chętnie będę odwiedzać częściej, obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardz mi się podoba ten zestaw;)!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna stylizacja! ;)
    Buziaki♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Takie połączenie nigdy mi się nie nudzi!

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo lubię czarny kolor :) Jesteś piękną kobietą 😍 Dobre zdjęcia i miło się czyta taki tekst od serca. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* Bardzo mi miło, że tak uważasz :* :*

      Usuń